Donații

Fuss NEKI! Csík

Run
for IT! Ciuc

Vrei să te înscrii ca și ONG?

Nu știi cum? Citește regulamentul!

Înregistrare

Planul programului
Run for IT! Ciuc

Aici găsiți sfaturi utile.

Fuss NEKI! Csík
11 martie – 1 aprilie
anunțarea programului, înregistrarea ONG-urilor
2-22 aprilie
Înregistrarea ambasadorilor
23 aprilie – 1 iunie
Perioada de strângere de fonduri, Prezentarea ONG-urilor
24 mai
4. Run for IT! Ciuc
10 iunie
Anunțarea rezultatelor
17 iunie – 30 iunie
Încheierea contractelor de finanțare cu ONG-uri

Ce este Run for IT!?

Run for IT! este un program de strângere de fonduri bazat pe un eveniment sportiv, care sprijină inițiativele comunitare ale ONG-urilor și grupurilor de inițiativă (adică mișcările și inițiativele care nu sunt înregistrate oficial) și ajută la strângerea fondurilor necesare pentru punerea lor în aplicare.

Regulamentul

Orice ONG sau grup de inițiativă poate participa la program, al cărui formular de înscriere, depus până la termenul limită, a fost acceptat de către Asociația The House. Proiectul trebuie să ofere soluție la o problemă comunitară, cu un rezultat măsurabil, să genereze o schimbare în viața comunității cu posibilitatea de implementare în 12 luni (costul operațional ≠ proiect comunitar).

Cum
funcționează?

Fuss NEKI! Csík

1

ONG-uri
Aplicați ca organizație
11 martie – 1 aprilie

Programul este deschis oricărui ONG sau grup de inițiativă a cărei înregistrare făcută până la termenul limită este acceptată de Asociația The House.

2

Ambasadori
Aplicați ca ambasador
2-22 aprilie

Oricine poate deveni ambasador dacă aleargă, merge pe jos cel puțin sau merge cu bicicleta cel puțin 1 km. De asemenea, poate participa și o persoană cu handicap, cu condiția ca aceasta să conducă scaunul și nu o mașină.

3

Donatori
Aplicați ca donator
23 aprilie – 1 iunie

Oricine poate dona și poate oferi o sumă anume pentru ambasadorii aleși. Vă puteți înscrie online pe site-ul Fuss NEKI! Csík, indicând ambasadorul.

Run for IT! Ciuc
din anii precedenți

Povești de succes, exemple bune

Inițiatori ai proiectului